Idag ska jag göra en Blondinbella och åka på matmutresa till Skåne tillsammans med Jens och Lisa och en massa trevliga matskribenter, vilket förstås kommer att bli väldigt trevligt, trots att ögonen grusat ihop sig helt på grund av att jag är uppe i en så okristlig tid.
Mina mål med resan är (utan inbördes rangordning)
- äta så mycket sparris jag bara kan utan att de slänger ut mig från Salt & Brygga
- att inte bli full på middagen på Karlaby Kro. Blir jag ändå full tänker jag bli mindre full än Jens
- att få massor av uppslag och inspiration av resan. Samt en massa blogginlägg
Häpp, nu måste jag springa till bussen!

Kommentarer
3 svar till ”Skåne nästa”
Låter härligt! Och Skåne är såååååå vackert just nu!
Kerstin: Skåne ÄR vackert när som helst!
Välkommen Gitto!
Ha ha det där kan bara bli en bra resa med dem målen.Du vet väl att alla mål ska utvärderas och redovisas!
Bra gjort att blogga den däär tiden!!!!!