Det här landade i Magnus mejl idag. Kanske inte den bilden vi skickar in till Ölandsbladet, men den var för bra för att undanhålla världen. Lägg märke till hur oerhört elak jag ser ut. Magnus är bara nöjd, eftersom han avskyr att vara med på bild.
Foto: Daniel Petersson


Kommentarer
Ett svar till ”Bästa bröllopsfotot”
Underbart! Vi tog en del roliga bilder när vi gifte oss där maken hånglade upp mig på motorhuven på den Chevrolet vi åkte i :D Kanske inte heller tidningsmaterial, men mycket roligare att ha kvar än det där trista uppstyltade bilderna.