Helt kort

Nu har jag gått med i matbloggar.com.

(Man måste länka dit för gå med, så då gör jag det!)

Idag ska jag ut och plocka kantareller. Om jag orkar, vill säga.

Kommentarer

Ett svar till ”Helt kort”

  1. Kul att vi blir fler! En himla bra sida för att följa uppdaterade bloggar.