Vår favorit Pain de Martin vann stora matbloggspriset i år. Givietvis vår favorit! Härligt nördig, pedagogisk och generös med tips och råd!
Skrivet av
Vår favorit Pain de Martin vann stora matbloggspriset i år. Givietvis vår favorit! Härligt nördig, pedagogisk och generös med tips och råd!
Kommentarer
3 svar till ”Matbloggspriset: En värdig vinnare”
Otroligt välförtjänt. Hälsningar från vildjästen på torkade aprikoser som står och bubblar på min diskbänk.
*applåderar* Jag instämmer med föregående talare. Underbar blogg.
Instämmer i hyllningsropen! Jag hade det på känn:)
En oerhört välförtjänt vinnare, jag har Martin att tacka för att jag vågade ta upp surdegsbakandet igen!