Matbloggspriset: En värdig vinnare

Vår favorit Pain de Martin vann stora matbloggspriset i år. Givietvis vår favorit! Härligt nördig, pedagogisk och generös med tips och råd!

Kommentarer

3 svar till ”Matbloggspriset: En värdig vinnare”

  1. Peter, Linköping

    Otroligt välförtjänt. Hälsningar från vildjästen på torkade aprikoser som står och bubblar på min diskbänk.

  2. Magdalena

    *applåderar* Jag instämmer med föregående talare. Underbar blogg.

  3. Instämmer i hyllningsropen! Jag hade det på känn:)

    En oerhört välförtjänt vinnare, jag har Martin att tacka för att jag vågade ta upp surdegsbakandet igen!