Kort uppdatering!

Att det är tyst just nu beror på att jag inte hunnit skriva något helt enkelt (och än mindre laga någon mat!). Och nu ska jag snart iväg till Bondens matbod. Jag jobbar där idag och i morgon, och har ni vägarna förbi får ni gärna titta in och säga hej. Helst i morgon, för då är det mindre att göra!

Jag ska försöka skriva ihop något i kväll!

Kommentarer

5 svar till ”Kort uppdatering!”

  1. Saknar dina poster.

    1. Det gör jag också!

  2. Annica

    Om jag läst detta innan jag gav mig ut på fredags-shopping hade jag inte blivit så förvånad idag när jag skulle köpa hallonsaft.

    Trevlig helg!

    1. Jaha, blev du förvånad? Det fattade inte jag..! Men jag blev i alla fall lika förvånad som du. :)

  3. Vi ses imorgon.